21.06 AH SARILIK VAH SARILIK

www.tips-fb.com


Akşam dan hafifi bir sarılık durumun vardı büyükler bilir ya bu işi dedilerki süt sarılığı emiyormu evet emiyor o zaman geçer, hayır kardeşim dağda yaşamıyorsun kalkıp gideceksin kontrol ettireceksin.
Kuzum sarılık belirtisi gösterdi bizde bir götürelim dedik , önce Kartal Semiha Şakir hastanesine gittik ordaki bayan hemşire bu çocuk portakal olmuş hemen yatması lazım dedi.Ama bizde yer yok başka hastaneye gidin dedi.Tabi kendimizden öyle eminizki hasta olmanı sana yakıştıramadık.Kartal Yakacık Çocuk ve Doğum Hast. gittik ordaki ... doktorda tahlil yapmadan diyemem bir şey dedi bizde dedik ki hemen yatması lazım dediler neyse test yapıldı bekle babam bekle 1 saat bilirbun 23,8 çıktı ve doktor o kadar beklettikten sonra demez mi yatak yok diye tabi bu arada saat oldu 20:00 falan neyse ordan çıktık babanla koştura koştura Zeynep Kamil Hastanesine Orda tekrar ölçüldü 24,20 olmuş orası da dedi yatak yok saat oldu 23:00 ordan Numune Hastanesine orda da dediler yatak yok Kadıköye inen yolda ters şeritte gidiyoruz :)) of of ne macera sonra Göztepe Ssk ya gittik bilirbün 24,7 ve sınır dediler ama biz bişe anlamıyoruz anladığımız tek şey bir şey ler kötüye gidiyor.Neyse dediler zaman kaybetmeden hemen yatırın kucağımda beş kat çıkardım seni Bİr kapıya geldik yeşil güvenlikli bir kapı içeri girdik bana dediki soy çocuğu
seni sadece bezin kalacak şekilde soydum geldi bir hemşire ve doktor bana sorular soruyorlar kilo yaş kan grubu sağlık sıkıntısı vs o sırada kadın aldı senin elimden ve içeri gitti.Ben kala kaldım öyle sonra beni de o güvenlikli kapının ardına koydular.Sonra bir ara baktım ağlama sesin geliyor içerden.Topuğundan kan alıyorlardı bilirbun için yaklaşık 4-5 saat sonra doktorun çıktı ve bilirbun durdu ama düşürmek için burda kalması lazım dedi.ELimde kıyafetlerin dah yeni kavuşmuşken tekrar ayrıldık.o kadar kötü oldum ki aslında korkulacak bir şey yok muş ama anne yüreği.Şuan da yazarken bile ağlıyorum.:((((
Sabah oldu akşam oldu hala kapıdayız dediler ki emzirebilirsin gittim seni bir daha aldım kucağıma 1 saat sevdim seni sonra tekrar geldiler sanki sen bakamıyorsun ver ona biz bakarız Ordaki hemşireye dedim ne kadar kalacak 1 hafta yatar dedi dedimki bende 1 hafta temizlik yapayım ama yanında kalayım :) neyseki o gün seni orda olduğum sürece emzirmem işe yaradı o gece eve geldik aslında bebekle senle girmemiz gereken eve sensiz girdik.Sen gelmek istemedin bizimle hastanede kaldın.O gece sabaha kadar deliksiz uyuduk bban işe bende şirkere beyanname yapmaya geldim.Öğlen gibi işlerimi bitirip tekrar senin yanına geldim.Ve demezlermi saat 15:00 te teslim edecez behlül efe yi dünyalar benim oldu gittim yemek yemeğe ama dizildi boğazıma babanı aradım yengeni ananeni herkesi efe çıkıyor dedim.Anannen geldi yanıma seni aldık ve evimize geldik yoldan da babanı aldık ananen biz eve girerken video çekti bizi işte artık 3 kişilik bir aile olduk ve sende evine geldin.Allahım senin acını yaşatmasın bize Seni Seven Annen..