www.tips-fb.com

Merhaba bebeğim , dün akşam için senden çok özür dilerim.
Dün akşam baban mesaiye kaldı bizde fatma teyzenlere geçtik.Saat 23:00 gibi kendi evimize geçtik seninle yatmak için hazırlık yaptık.Ben mutfaktan ilaçlarını getirdim.Senide yatağın üzerine yatırdım.Ağzına çiğnemek için kullandığımız zincomat adlı bir ilaç vardı dişin için ondan bir tane attım sen onu çiğnerken bende ilaçları içeriye mutafağa bırakmaya gittim.Tam ilaçı koyuyordumki içerde güm diye bir ses geldi ve peşine senin ağlaman , hemen koştum sen yerde idin hemen kaldırdım efe efe diye bağırdım sana neyseki ağzını burnunu vurmamıştın.Alnını yere vuruştun biraz morardı.O kadar kötü oldumki ilk defa böyle bir şey başımıza geldi.Nasıl düşünemedim bilmiyorum çok üzgünüm tekrar çok özrü dilerim bebeğim.Ama inan çok korktum.Sana bir şey olacak diye çok korktum bebeğim.Seni Seven Annen