BEBEĞİM 8 AYLIK

www.tips-fb.com


Vay be diyorum ! tam 8 aydır birlikteyiz 9 aylık da hamilelik desek tam 17 aydır birlikteyiz bebeğim.Daha dün gibi senin varlığının haberini almam , hamileliğim ,doğumum ve şimdi karşımda emekleyen konuşan biri var evet benim oğlum sen dünyanın en güzel varlığı sın .Seni seviyorum bebeğim.
Hayatımız çok düzenli gitmesede mali anlamda seninle olan kısım çok güzel bebeğim bu ara herhalde diş çıkaracaksın biraz huysuzluğun var ama genel anlamda çok eğlenceli ve neşeli bir bebeksin tek üzüldüğüm çok erken ayrılmamız bebeğim , babanla benim bazı hatalarım sonucu maalesef ekonomik kriz yaşıyoruz buda anneciğinin çalışması ve borçaları ödemesi gerektiği seninde maalesef kreşe başlaman ama eğitimin anlamında oldukça iyi olacak aslında tabi ben de yaşanan ayrılık acısı maalesef herşeyin üstesinde bebeğim.Bende isterdim seni evde bakmak ama iyi şartlarda yaşaman için benim de babanla çalışmam lazım.inşallah sen iyi yerlere geleceksin bütün çabamız bu yönde Seni Seven Annen.