BEBEĞİM 10 AYLIK

www.tips-fb.com


Merhaba bebeğim evet tam 10 ay bitti bebeğim sen hızla büyüyorsun ve ben sana daha fazla özlem hasret duyuyorum.Artık sabahları ayrılmak sandığımdan zor gelmeye başladı anladığım kadarı ile sende ayrılmak istemiyorsun akşamları bana bunu oldukça hissettiriyorsun.Sende beni özlüyorsun bu ayın istatistiğini yaparsak ;
70 cm boyunda 8600 kilo 7 dişli sıralayan ayakta bağımsız durabilen her türlü yemeği yiyen bir canavar oldun.Ve sevgi dolu çok şımarık bir bebek sin akşamları bize sevgini özlemini öyle gösteriyorsunki akşamın bitmemesini ve senin uyumamanı diliyorum ama küçük vücudun gün içindeki aktivitelerine dayanamıyor 23:00 23:30 gibi yenik düşüyorsun.Ama sen de akşamın bitmesini istemiyor gibi uyumamak için yatakta bir oraya bir buraya savruluyorsun.Seni çok seviyorum anneciğim.Ama baban ve annen olarak senden çok memnunuz bizi üzecek bizi yoracak durumlarla bizi zorlamadığın için uyumlu bir bebek olduğun için sana teşekkür ederim.