www.tips-fb.com




Kuşum ve kuzum bana sabah kahvaltısı hazırlamışlar ellerinde çiçeklerle anneler günümü kutladılar.Öğleden sonra Annanen Halan Enişten Yengen ve kuzenlerinle beraber sahilde piknik yaptık böyle bir anneler günü geçti ama senin varlığını haber aldığım o günden beri hergün benim için anneler günü sen varsın ya bana yeter.Burda bir video paylaşacam inşallah bir gün sende benim için böyle hissedersin kuzum. Seni Seven Annen.

Anne olunca anladım ,anneliğin ne demek olduğunu Annelik kin tutmamakmış,annelik karşılıksız sevmekmiş,hergün evladın için yanıp tutuşmakmış
Anneciğim anneler günün kutlu olsun Seni Seviyorum.










*** MELEK ***
Dogacak bebek dogumdan bir gün önce Allah ile görüsür :
Allahim dünyaya gidecegim ve orada ne yapacagimi bilmiyorum.
* Ben senin için bir melek yarattim ve o seninle ilgilenecek.
Allahim onlarin dilini bilmiyorum. Onlarla nasil anlasacagim, nasil iletisim kuracagim
*Senin için yarattigim melek, sana onlarin dilini ögretecektir.
*Allahim duydugum kadariyla dünyada çok kötülükler varmis. Onlarla nasil basa çikacagimi bilemiyorum.
Senin için yarattigim melek, seni cani pahasina kötülüklerden koruyacaktir. Merak etme.
Allahim sana tekrar nasil dönecegim?
* Senin için yarattigim melek, bana nasil dönecegini sana anlatacaktir.
Derken melekler gelir ve dünyaya gitme zamaninin geldigini söylerler ve çocugu Allahin huzurundan götürürlerken bebek tekrar sorar ;
Allahim benim için yarattigin melegin adi ne?
* Adinin önemi yok ; ama, sen ona ;
ANNE
diyeceksin