BEBEĞİM 11 AYLIK

www.tips-fb.com


Merhaba bebeğim evet artık 11 aylık oldun ve yaşına girmene 1 ay kaldı.Kocaman bir delikanlı oldun artık sen den uzakta olduğum zamanlarda senin yokluğunu artık daha çok hissediyorum.Keşke hep yanımda olsaydın hamile iken hep derdim keşke kangurular gibi bebeklerimizi sürekli karnımızda taşıma imkanımız olsaydı ozaman her saniye seninle birlikte olurdum.O zaman bu kadar özlemezdim seni ama akşama kadar da benimle birlikte evde olmanda sıkıcı olurdu eminim aşkım ilerde beni daha iyi anlayacaksın erken yaşta kreşe başlamış olman senin insan ilişkilerinde daha girişimli ve sıcak olmanı sağladı herşeyi daha erken başladın şuanda 10 ayını yeni doldurdun ama 8 tane dişin var baba mama diyorsun ayakta sıralıyor hatta 5-6 adım da atıyorsun gelişimin oldukça iyi seviyede seninle gurur duyuyorum bebeğim önümüzdeki ay bir doğum günü planlıyoruz sana bakalım nasıl olacak inşallah beyenirsin ilerde bizim için de senin için de iyi bir anı olarak kalmasını istiyorum bebeğim Seni Seven Annen