BEBEĞİM 14 AYLIK

www.tips-fb.com


Evet benim oğlum hızla büyümekte ve büyüdükçe de çok tatlı ama çok da yaramaz olmakta.Behlül Efe 2 haftadır yeni kreşimizde inşallah iyi geçecek Eylem Hocamız çok tatlı ve ilgili.
Bu akşam iftar için yemek hazırlıyordum bir yandan da behlül efe ye "Behlül efe anneyi özledimi" diyordum.Ama bunu bir kaç kere tekrarladım.Sonra bir den Behlül EFe bana "özledim" dedi.Tekrar dedim sen anneyi özledinmi diye "hıhı" dedi oy kurban olurum ben kuzuma annen seni çok seviyor ah birde sabahları servise binerken ağlamasa beni yiyip bitiriyor.Evet Behlül Efe Arımaya ya başlayalı belki de büyüdüğünden bilinmez sürekli onunla ilgilenmemi istiyor, hiç kuçağımdan indirmiyeyim sürekli onu gezdireyim istiyor yemek yerken eskisi gibi masaya oturmuyor küçük bir parça alıp kaçıyor.Ama kreşte oldukça iyi yiyor koca bir göbek çıktı.Ve dehşet meyve tüketiyor.Çok tatlıyız ama anneci olduk herhalde.Seni Seven Annen
8 dişli
koşan
77,5 cm boyu
9500 kilo
yakışıklı kuzu