09.08.2010 Arımaya lı Günler

www.tips-fb.com

Annanenin 3 ay bakması sonucu Fındık mevsimi geldi ve annane de yoruldu bu süre zarfında emekleri için çok teşekkür ederiz annemize.Bu bir hafta kuzuma babası eşlik etti babamız yıllık izne çıktı baba oğul bir hafta takıldılar ve geldi zamanı babamızın da yıllık izni bitti ve kuzumun artık kreşe gitmesi gerekti. İlk gün bu sefer değişiklik yaptık babacık bıraktı kreşe giymiş benim oğlum mavili beyazlı takımını olmuş bahriyeli zati yakışıklıyız tabiii hoca ablalar bayılmış behlüle eee Eylem hanımla maceralarımız başlıyor. Ha bu arada bu sefer kuzu artık servis le gidiyor çünkü arabamız yok artık oda ayrı bir eğlence sabah babacığımız götürdü akşam servisle geldi baba ile beraber indik aşşağıya bekle bekle gelmez neyse ufuk ta göründü Soner amcası geldi kuzum o Neslihan ablamıza da çoktan alışmışız.Kucağında indi kuzum servisten. Eylem hanıma ve bütün Arımaya Anaokulu ailesi ne teşekkürler yapacaklarınız için kuzularımız önce allaha sonra sizlere emanet onları sevin çünkü onlar çok masum sadece sizin ilginize sevginize muhtaç Bu güne geldiğimizde Eylem hocamız geçen hafta c.tesi günü diğer hoca arkadaşlarla beraber evimize geldi misafirimiz oldu.Oldukça güzel geçti bizim açımızdan onlardan aldığım tepki aynı olunca deymeyin keyfimize ama erken kaçtılar en yakın zaanda yineleyecez inşallah Eylem hanım artık eylem diye hitap ediyorum çünkü kuzumun ikinci annesi ablası benim kız kardeşim gibi oldu bu süre zarfında inşallah da hep böyle gider Bugün itibari ile kuzumun üzerinde büyük etkisi olduğunu gözlemledim hafta sonu eylem ben gidiyorum Behlül deyince yere atıp ağlıyor kendini, eylem telden ona şarkı söylüyor hemen ellerini vuruyor bacaklarına yağmur yağar şak şak en kısa zamanda bende öğrenecem bu şarkıları bende evde yapacam valla kıskanıyorum bir ayda 370 gr kilo almış kuzum bu çok iyi bir rekor teşekkürler Ama bana da Behlül koş ban annem diyip yere çöküyorum koşuyor kollarını açıyor ve sarılıyor dudağımdan öpüyor çok akıllı çok sevgi dolu sen harika bir çocuksun oğlum Dün akşam bul tak kovamıza bir kaç şekil atabildik bu harika bir şey bizim için. Akşamları kuzumla oyunlar oynuyoruz ben yere yatıyorum etrafımdan vır vır arı gibi dönüyor. Saklambaç oynuyoruz ama yerleri ezberlemiş hemen buluyor Dramatize etmeyeyim çok özlüyorum oğlumu kokusu burnumda ah eve gittiğimde saatlerce onunla oynayabilsem ev işleri olmasa ama ben çok zaman değil kaliteli zaman ayırıyorum sana bebeğim Seni Seven Annen