14.10.2010 Süperbir çocuksun

www.tips-fb.com

Çarşamba akşamı Eylem hocayı aradık sohbet muhabbet derken eylem hoca telefonda efe ye miço şarkısını söyledi

Miço nerden geliyorHarmanliktan asagi...

Oynada miço oynaZiplada miço zipla
Miço ellerin nerde
Kivrim kivrim belde
...Oynada miço oynaZiplada miço zipla
Miço gözlerin nerde
Fildir fildir yerlerde
Oynada miço oyna Ziplada miço zipla

diyince bizimkini görmeniz lazım nasıl da dediklerini yapıyor o elleri gözleri göstermeler bele el koymalar zıplamalar gözyaşları içinde izledik

Köpegm hav hav hav der

Köpegm bendn ne ister
Hadi gel hadi gel cici köpegm
Hadi gel sana et veriym
Kedm miyav miyav dr
Kedm benden ne ister
Hadi gel hadi gel cici kedm
Hadi gel sana süt vereym
Esegm ai ai ai der
Esegm bendn ne ister
Hadi gel hadi gel Cici esegm
Hadi gel sana ot vereym
Tavugm tavugm git git gidak dr
Tavugm bendn ne ister
Hadi gel hadi gel cici tavugm
Hadi gel sana yem vereym

ah birde bu parça var süper o hayvanları çağrışı iki elini uzatıp ta gel gel deyişi taklit edişi.

Daha bitermi sabah oldu aşşağıya indim servise bindirecem baktım hostes ablamız yok ;

Şöyle bir konuşma metni :

Soner : Neslihan hanım fırına kadar gitti gelecek siz oturtun.
Ben:Dedim tamam.Baktım efe yanında ki emniyet kemerini çekiştiriyorur
Soner :Emniyet kemerini takmanızı istiyor.
Ben: Hadi canım.
Neyse taktık sonra Kuzu bana koltuğun kenarı nı gösteriyor bende yeri gözteriyor sandım oğlum bir şey düşürmedim dedim.
Soner:Hayır size koltuğun kolçağını kaldırmanızı istiyor dedi.
Ben:Tabii hayretler içerisinde.Kaldırdım kolçağı koydu kolunu bekledi Neslihan ablasını.

Seni Seven Annen.