www.tips-fb.com

Evet Pazar akşam üzeri bizim küçük adama gene bir haller oldu gözleri çapaklandı ateşi yine yükselmeye başladı.Tabii bu sefer hazırlıklıyız hemen ateş düşürücü ve duş yaptık.Öle de sızdı kaldı kuzum.
Sabah kreş gitti ama hiç keyfi yoktu öğlene doğru eylem hoca aradı dedi çok huzursuz yılmazın da işi yokmuş dedi ben alırım oğluşu.Neyse aldı eve gitti pedifen peditus devam.Akşam gittim eve ki yanıyor yine hemen apar topar hastaneye gittik.Gülderen hanım bişe yi yok az giydirin ılık duş .Dışarda da bir kar var inanamazsın o hafta zaten hep böle geçti.Evimize geldik yine baktım olcak gibi değil sabah için de ben izin aldım ama anneyi de aradık oda geldi Augumentin 5ml 1 ölçek 12 saat ara ile beş gün akabinde peditus pedifen cuma ya kadar annane miz baktı.Hafta sonuda ben evdeydim.Derken  atlattık çok şükür.
Pazar günü de büyük dayı emin ve reyhan yenge geldi .Zeyenp abla ve edemmm (Erdem) geldi.Akşama kadar çok güzel oyunlar oynadınız.Bir ara zeynep reyhan aışverişe çıktık  Tabii akşam yemeğine balık ve çiğ köfte süperdi. Akşam saat 8 gibi gittiler.