FATİK ABİ GELMİŞŞŞ

www.tips-fb.com

Bugün 23 nisan c.tesiyede gelmesi :(( ayrı bir şans ya . Bu hafta fatik abimiz 23 nisan tatili sebebi ile bizze geldi biz aslında sabahtan 23 nisan etkinliklerine gidecektik ama havanın biraz nane olması planı bozdu sonra bizde kanka Arda lara gitmeye karar verdik Çiçek teyzemiz bize sanki kadın günü yapacakmışız gibi güzel aperatifler hazırladı ama arda ile behlül efe yi 5 dak oturtup da bir şey yiyemedikki .Saat 15:00 gibi Fatih abi aradı gelmeye karar vermiş bizde hemen evin yolunu tuttuk.Aaa dedemizde gelmişş derken dede ile baya oyunlar oynadık sonra Fatih geldi babada mesaiye kalınca beraber geldiler.Sohbet yemek derken akşam 22:00 ettik telefon çaldı ve teyzemiz arıyor dedim kalkın gelin onlarda okey oynayalım dediler.Tabii ben köle bakıcı ... seve seve insan anne olunca hizmet etmeyi yedirmeyi içirmeyi daha bir fazla seviyor.En azıdnan benim için öle.Teyze mizde tatlı dondurma getirmiş ti annede çay demledi .Saat gece 3:00 gibi yattık.Sabah derken öğlen kalktık bu hafta sonu sana ne oldu ise 10:00 a kadar uyudun.Tarihinde ilkk :))) 

kahvaltı falan derken öğlen oldu , fatik abin çok neşeli biridir sen baban ve fatik abin öle güzel eğlendiniz ki anne bu anları ölümsüzleştirdi. Foto iş başında.Dedim dışarı çıkalım baban ve fatik abin ps oynamaya karar vermişler dedim ben kaçar senide uyuttuktan sonra doğru merkeze alışveriş yaptım gezdim geldim.Akşam yemeği yendi ve fatik abiyi gönderdikkkkk yine gel yine bekleriz.
Seni Seven Annen