Kutlu Doğum Programı

www.tips-fb.com

Bu ay Kutlu Doğum Programımız vardı Muhsin Yazıcıoğlu Kültür Merkezinde , önce sadece hem kreşin hemde öğretmen arkadaşların yanında bulunmak için gittim.Hatta o gün vergi dairesinde çok işim vardı işleri toparlayıp öle gittim.Kreşten biraz erken almamız istendi saat 17:00 gibi almaya gittim.Eve geldik hazırlanma süreci başladı baya baya zorlandık hem benim kıyafet sıkıntımm hemde behlül efemin uyumak istemesi biraz yorucu oldu htta bir ara vazgeçmeyi bile düşündüm gitmekten.
Sonra hadi Seda gidelim dedim.
Taksi çağırdık bindik kuzum ile doğru (biraz da erken gittik ki) önlere oturalım diye.Vardık .İlk defa gittim gerçekten güzel bir yer.Neyse 1 saat kadar efe heyecanla değişik ya ortalık bakakaldı ortalığa sıkıntı yok.Sonra babamız yetişti ve gösteri başladı.Küçük bir konuşmadan sonra işte o an Birsen hanım benim geleceğimi bildiği için slayta efenin 4-5 resmini koymuş.Hatta 3 yaşın aktivitesinin sonunada efe den video koyacak mış ama bizimki oyuncakları ağır basmış.Neyse slayt başladı aaa oda ne oğlumun resmi öle güzeldiki gözlerim doldu hatta yazarken bile gözlerim doluyor.Onu orda görmek aslında sadece bir resim ama çok güzel bir duygu idi.Teşekkür ederim.sonra gösteriler başladı.Gerçekten o küçücük yüreklerden böle güzel bir gösteri muhteşem.
2 saat sonra bizimki sıkıldı ve babası ile dışarılarda başladılar dolanmaya.bu sırada gösteri bitti.Bende hemen kulise koştum.Orda kuzumu gören sevdi hele eylem hanım canımsın can.Onlar la beraber terkettik orayı ama kuzum bir eyleme bir bana arada sarılıp durdu .
Gerçekten çok şanslı olduğumu bir kez daha hissettirdiler.Ve doğru bir karar verdiğimi.

Seni Seven Annen.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu yazıyı okurken gözlerim dolduu... :( nerden nereye diyorum kendi kendimee.. zaman su gibi akıp gidiyorr ve benim öğrencilerim kocaman oldu.. yıl sonundaa hep beraber minik yıldızları izlemeye davetlisinz... evet bende çok şanslıyım seda hanım sizn gibi anlayışlı ve çocuklarıyla ilgili velilerim olduğu için. hepinize çok teşşekkür ederim.. EYLEM ÖĞRETMEN