30 Aylık Bebeğimm

www.tips-fb.com

Evett oğlum diğer tabir ile 2,5 yaşında kocaman adam oldu.Herhalde annelik böle bişe hiç büyümüyor gözümde o hala minicik bebek daha dün değilmiydi ilk ağlaması oğlum benim , benim neşe kaynağım artık adını soyadını öğrenmişş Oğlum adın ne "behlül efe eyüpoğlu - altındal (altındal alinin soyadı)" :))) sabah ları kalkınca günaydın annemm diyor ben acıktım kahvaltı istiyom diyor bu aralar en çok sevdiği yemek patates geçen akşam okuldan gelir gelmez
-anne ben çorba içecem dedi
-bende çorba yapmadım bu akşam dedim
-O zaman patates yap dedi :)
-Ve kocaman bir patatesi kızarttı anne ve yedii

Hafta sonları erken uyanıyoruz :(
-Anne kahvaltı yapalım
-Ne yiyecen kahvaltıda
-Hımm yumurta penir patates süt :)
ballı dillim benimmmm

Artık merdivenleri kendimiz çıkıp iniyoruz  tabii arasıra esiyor kucak istiyoruz o zaman da anne evde sakız ve çikolata süprizi var diyerek kandırıyor çok şükür pek inatlanmadan çıkıyoruz

Haa bu arada babamıza takmış durumdayız :(   , :)
-anne baba yayamaz
-kaldıy onu yukarıya
-(evde oyuncaklara zarar verdiğimiz zaman yayamaz oyuncak  diye onu ulaşamadığı yerlere kaldırıyoruz )


Oğlum benimm canımmm seni çokkkk seviyorummm bebeğimmm sennn benim herşeyim sin

1 yorum:

yılmaz dedi ki...

evet bu aralar fene takmış bana baba yayamaz,git ordan,öpme bunun gibi ama sıpacım seni görünce dayanamıyom ....:)