31 Aylık Bebeğimmm

www.tips-fb.com

Çok mutluyuz çok .Oğluşumm artık daha daha büyüdü 3 yaşımıza gidiyoruz.Bu aralar favorimiz Keloğlan Sakızımız ve Trt 4 çizgi filmlerimiz.Hayatımız bunlardan ibaret. 

Son zamanları oğluşumda ayrılma sıkıntısı yaşıyoruz sabahları servise binmek istemiyor ve çok ağlıyor :(( bu da annemizi çok üzüyor.
Onun dışında herşey mükemmel 41 kere maşalaahh benim oğluma pedegoglar tuvalet eğitimi en erken 10 gün en geç 3 ayda otururmuş :) bizimki mükemmel bir şekilde 10 günde tamamladı ama ilk hafta eziyet geçti ama sonrası muhteşemdi ama ben oğluma güveniyordum ve benim yüzümü kara çıkarmadı Teşekkür ederimm oğlum Seni Çok Seviyorummmmmmm
Artık bağımsız bir döneme giriyoruz yemek ve kıyafet işimiz destekli olsada onun dışında herşeyimiz kendimiz yapabiliyoruzzz ve hala çok hareketliii ve bir o kadar şımarızzzzz kurban olurum sana ben