07.12.2012 Elveda Arımaya Anaokulu

www.tips-fb.com

Eylem hanımın ayrılışından bugüne kadar olanm sürede oldukça sabırlı davranmış ve her zamanki gibi haklı çıkıp eğitimin öğretmenle olduğu kurumla alakası olmadığı kanaatine varmıştır.Eylem hanım gittikten sonra Behlül efem okula gitmek istememek gibi davranışlarda bulunmuştu.Ve annemiz uzun süreli gözlemlelerinden sonra ve Behlül efenin şikayetleri derya öğretmenim saçımı çekti , çağla öğretmenim ağzımı acıttı gibi konuşmalardan sonra artık kafasında bazı şeylerin bitmesi sonucu Behlül Efeyi 2,5 yıllık alışkanlığımızdan Arımayadan almaya karar verdi.
En son olarak ayrılmak istedğimiz konuşmak için arımaya ya gittik bir sabah aslında sadece ben inip birsen hanım ile görüşecektim.Kapısına geldik bir ağlama bağırma beni yeni okuluma gidecem inmem falan o an gerçekten doğru bir karar verdiğimi anladım.
Birsen hanım okulda yoktu ofis te imiş.Okula gittiğimde Derya hanım ordaydı.Söyleyince baya bir üzüldü mü şaşırdımı anlayamadım ama Birsen hanıma haberi uçurmuştu olsun ne farkeder ki .......

Ofiste Birsen hanım la konuştuk ve Bizim için Arımaya sayfası kapanmış oldu ...

03.01.2013 keşke güzel ayrılabilse idik :(
Okuldan eşyalarımı gönderdiler ve o kadar az eşya geldiki ben önemsemiyorum ama tarafıma yapılmış bir davranış olarak görüyorum.Herkes kendine yakışanı yapar onlar da kendi karakterlerini gösterdiler.Ürünlerin üzerine izim yazmamışız diye ama bize gelen ürünlerde başkalarının isimleri yazıyıor du
İlk defa yanıldım