Olduk 46 aylıkk

www.tips-fb.com

17.04.2013 

46 ay ; iyiki gelmişsin iyiki varsın canım oğlum.
Daha dün gibi sürekli bunu söylüyorum ama gerçekten senle o kadar güzel geçiyor ki zaman hiç bitmemiş gibi ama sen hala kabul etmesende 4 yaşına giriyorsun.Büyümene hem seviniyor hemde benden zamanla uzaklaşacağın için üzülüyorum.Nede olsa aramızda cins ayrımı var.şimdi senle pipini yerim diye bile şakalaşıyorken zamanla sen utanacaksın bende yapmayacağım.Beni dudağımdan sevgi dolu öpmene bayılıyor iken zamanla bunu yapmayacaksın (ben bunları şuan bile gözüm yaşlı yazıyorum).Sonra anne senin ile işe geleyim beraber yatalım bende senle evde kalayım lar bitecek ve sen anne beni rahat bırak diyeceksin.
Ben bazen şaka olsun diye ağlıyorum , sende hemen başlıyorsun ağlamaya ve bana vuruyorsun ağlama anne ne olur diye ilerde belki en çok sen ağlatacaksın ve dönüp bakmayacaksın bile. Neyse yeter bu kadar.