www.tips-fb.com

Doğumundan hatta ilk saatlerinden itibaren başlayan birebir ilişkimiz benim için emzirme senin için meme olayımız bu tarih itibari ile bitmiş bulunuyorr kuzum.
Artık zamanı da gelmişti diye düşünüyorum 25 aylık oldun ve sürekli anne sütü aldın.
Yaa dün gibi elimde Melahat yengenin hediye ettiği ve gerçekten çalışan bir anneye verilecek en güzel hediye avent pompa seti yedek biberonlar hergün sabah 10:30 - 13:00 - 15:00 saatlerinde sağıp şişeleyip pompa ları yıkayıp kaynatıp kurutan akşam a kadar buzdolabında saklayıp akşam buz torbalarının içinde eve götüren her sabah da bakıcı ya kreşe götüren sürekli olarak bana bişe olursa kaza falan yaparsam hastaneye gitmeden biberonları eve bıraktırırdım diye koruma iç güdüsü ile yaşayan bir damlasının bile ziyan olmasına üzülen hatta bazen biberonun dolu olarak eve gelmesinde içmedi Seda hanım diyenlere çok kızardım.Ama olsun ben emzirmek istedim ve emzirdim sende bana yardımcı oldun ve bu zevki bana yaşattın teşekkür ederim oğlum.
Rabbim bana senin gibi bir evlat vermiş daha ne isterim ki ondan
Seni seviyorum annem